vineri, 6 martie 2009

pe tren

vagonul 4,
de obicei imi place cand ploua.. dar nu in bucuresti, nu cand e frig, nu cand ma trezesc de dimineata. imi place cand ploua si apoi soarele usuca tot. imi place cand ploua si se ridica putin praful,imi place cand ploua si fac dragoste. nu-mi place cand ploaia imi murdareste blugii, cand trebuie sa feresc baltile, noroaiele si sa am grija la toate mergatoarele pe 4 roti care m-ar stropi din cap pana-n picioare.
imi place sa merg si cu trenul, descult, cu picioarele pe locul din fata, cu diferiti oameni si cu problemele lor. tineri, batrani, barbieriti sau nu, murdari, curati, oameni stersi sau eleganti.... un singur vagon, aceasi linie de tren. nu-mi place cand e aglomerat, cand simti rasuflarea celui de langa tine, cand gentile plastificate fosnesc intruna si fiecare si le indeasa pe unde apuca, mai mai te-ar da pe tine la o parte sa-si puna plasa... de fapt, cred ca si eu fac la fel, binele personal , persoana egoista. :)
destinatie, galati, podisca pe partea dreapta.
daca si acolo e la fel de posomorat.. nu-mi mai place, e obositor. tocmai ce mi-am spalat adidasii.
abia astept sa ma uit la televizor. sa ma cufund in canapeaua din sufragerie, sa ma enervez ca nu merge telecomanda si ca posturile nu sunt reglata... cui i-ar trebui reglaj ? mama se uita in bucatarie si la ea in camera, nu sta nimeni in sufragerie, decat la mesele festive... craciun, paste, revelion sau un gratar de duminica. 0bisnuiam sa nu concep viata fara tv. Bine, obisnuiam sa nu concep nici viata fara sport, si uite unde am ajuns... burtos de bere :)
maxi taxi, traseul 102, neacsu, la dreapta printre blocuri, pe stradutza si pe stanga
o sa am de ocolit noroaie, nu-mi place
cand e o vreme ca asta e frumos doar sa conduci, spre un loc indepartat unde e frumos.
vagonul 4, locul 53...

Niciun comentariu: