sâmbătă, 21 februarie 2009

degeaba

nu prea-mi e somn. noptile s-au transformat in zile si se aduna, seara de seara minute traite fara rost. prea tarziu pentru anumite lucruri, si totusi prea devreme pentru nani. n-am chef de nimic, nici de istorisirea asta... se aude doar compu lu alex, si fundu care-mi e intepenit de atat stat pe scaun... nu fundu meu nu se aude, se simte :)
as mai citi, dar cu siguranta nu o sa mai am chef nici de asta la scurt timp
ciudat chiar n-am chef de nimic acum
devin din ce in ce mai multe perioadele astea de not in the mood, no chef si miserupism
n-am inspiratie pentru nimic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bai in primul rand leii nu vaneaza vaneaza leoaicele noi suntem prin definitie lenesi:)) dar acum serios era clar ca o sa iti insusesti de la altii si bune si rele si ASE-ul nu e o facultate care sa te trimita intr-o directie in viatza cum e medicina sau eu stiu politia unde iesi deja specializat , de la ASE inveti sa faci "chestii" sa te descurci oarecum dar niciodata nu o sa fi pregatit la maxim intr-un anumit domeniu asta trebuie a faci tu.Pot sa zic ca ASE-ul este facultate care te invata sa minti,sa trisezi,sa faci mici eschive ,totul ca sa iesi tu bine cu mai putina munca :P ,e si asta o lectie importanata...ce sa zic, iti gasesti calea pana la urma ,era normal sa se intample asta daca nu ai un plan concret cu ceeace vrei sa faci dupa

myhac spunea...

subscriu